mahaon-logo
mahaon-logo
#

Obsah, který prodává, zaujme a buduje důvěru ve značku

Objednání služby

Důležitost.

Obsah je základem každé online komunikace. Je to díky kvalitnímu obsahu uživatelé poznají značku, důvěřují jí a vytvářejí si k ní vztah. ji a učiní rozhodnutí o nákupu.


Obsahový marketing není jen o textech. Je to strategický systém, který zapojuje publikum, vyvolává zájem, buduje odbornost a stimuluje prodej bez přímé reklamy.

Řízení organické návštěvnosti

Obsah propaguje webové stránky a sociální sítě bez placené reklamy, a to prostřednictvím vyhledávání a šíření.

Budování důvěry a odborných znalostí

Vysoce kvalitní články, videa a případové studie prokazují vaše odborné znalosti. a vzbuzují respekt.

Zvýšení míry konverze

Dobře podaný obsah snižuje námitky a podporuje akci: Předplatné, přihláška, nákup.

Podpora SEO

Klíčová slova v textech, struktura a četnost publikací pomáhají k umístění webových stránek v Google.

Pravidelná komunikace s publikem

Obsah vám umožní být neustále v informačním poli zákazníků.

Všestrannost formátů

Blogy, sociální média, videa, e-maily, prezentace, průvodci - vyberte si. co vám vyhovuje.

Dlouhotrvající účinek

Jeden kvalitní obsah může fungovat celé měsíce a přinášet návštěvnost a aplikace.

Fáze tvorby

Analýza obchodu a publika

  • Prozkoumáme váš výklenek, konkurenci, bolestivé body a zájmy zákazníků.

Vývoj strategie obsahu

  • Formulujeme témata, formáty, četnost publikací a platformy. umístění.

Tvorba obsahu

  • Píšeme texty, vytváříme vizuály, nahráváme video nebo audio, připravujeme infografiky.

Publikace

  • Materiály zveřejňujeme na našich webových stránkách, blogu, sociálních sítích nebo externě. platformách.

Distribuce

  • Obsah propagujeme prostřednictvím SEO, reklamy, e-mailu, Telegramu a názorových vůdců. a názorových vůdců.

Analytika

  • Hodnotíme pokrytí, zapojení, dobu zobrazení, konverze a aplikace. Upravujeme strategii.

Otázka - odpověď

Potřebuje malý podnik obsahový marketing?

Ano, je. Umožňuje nám levně a efektivně přilákat zákazníky. prostřednictvím důvěry.

Jaká je minimální četnost publikací?

Doporučujeme alespoň 1-2 články týdně, ale záleží na tom. platformě a strategii.

Jaký je rozdíl mezi obsahem a reklamou?

Obsah neprodává, ale informuje, ukazuje výhody a buduje. závazek a důvěru.

Kdo bude vytvářet obsah?

Náš tým: copywriteři, redaktoři, designéři, kameramani, stratégové.

Je možné objednat obsah bez propagace?

Ano, ale doporučujeme povýšení, aby se dosáhlo lepšího výsledku.

Případy

#

Mahaon v číslech

5

let zkušeností

50

vysoce kvalifikovaní zaměstnanci

500

úspěšně dokončeno projekty

$ 4 млн

rozpočet na reklamu byl svěřen jsme klienti

92%

pozitivní recenze

76%

zákazníci se stávají našimi štamgasty

18

zemí, ve kterých zastoupení naší společnosti působí

8

společnosti jsou zahrnuty do struktury holdingu

Píšou o nás

1
2
3
5
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Váš projekt zhodnotíme

Odpovězte na pár otázek a my vás budeme kontaktovat na pracovní doba

Vyplňte brief

Obsahový marketing je systematický přístup k přilákání a udržení zákazníků. zákazníků prostřednictvím tvorby a distribuce hodnotného obsahu. Není to o jednorázovou kampaň, ale o trvalý proces budování důvěry ve značku.

Naše agentura poskytuje celou škálu služeb obsahového marketingu: od od tvorby strategie až po psaní textů, tvorbu vizuálních a video obsahu, publikování a propagaci. Spolupracujeme s různými formáty - blogy, sociální média, e-mailové zpravodaje, videa. pro YouTube a TikTok, kanály Telegramu atd.

Obsahový marketing pomáhá:

  • zlepšit pozici webu ve vyhledávačích (SEO),
  • organicky přilákat nové publikum,
  • snížit náklady na získání zákazníka,
  • zvýšit důvěru ve značku,
  • udržet si věrné zákazníky díky pravidelné komunikaci.

Vytvoříme strategii obsahu podle vašeho výklenku, cílové skupiny, a specifika vašeho produktu nebo služby. Každý obsah prochází redakčním procesem, optimalizován pro SEO, přizpůsoben platformě, na které bude zveřejněn. zveřejněn.

Výsledky obsahového marketingu jsou dlouhodobé. Vysoce kvalitní obsah může pracovat několik měsíců nebo dokonce let. Pokud chcete rozvíjet svou značku, vybudovat kolem ní komunitu a přilákat "vřelé" zákazníky, stane se obsahový marketing vaším strategickým strategickým nástrojem pro vás.

#