Důležitost.
Když potenciální zákazník zadá dotaz do Googlu, je připraven k akci. Kontextová reklama zobrazuje vaši firmu právě v tomto okamžiku, kdy je poptávka nejvyšší.
Rychle se spouští, je vyladěný a poskytuje měřitelné výsledky. výsledky již od prvních dnů. Kontextová reklama není nákladem, ale je to investice do výsledků.
5
let zkušeností50
vysoce kvalifikovaní zaměstnanci500
úspěšně dokončeno projekty$ 4 млн
rozpočet na reklamu byl svěřen jsme klienti92%
pozitivní recenze76%
zákazníci se stávají našimi štamgasty18
zemí, ve kterých zastoupení naší společnosti působí8
společnosti jsou zahrnuty do struktury holdinguVáš projekt zhodnotíme
Odpovězte na pár otázek a my vás budeme kontaktovat na pracovní doba
Kontextová reklama v Google Ads je jednou z nejúčinnějších. online marketingový nástroj, který vám umožní přilákat zákazníky již od prvních dnů spuštění. Zobrazuje se těm, kteří se aktivně aktivně hledají vámi nabízené zboží nebo služby, tj. narazí na cílovou skupinu.
Náš tým nastaví celý cyklus kontextové reklamy: od sběru klíčových slov a psaní reklamy až po spuštění kampaně, optimalizaci a analýzu. a analýzy. Pracujeme s vyhledáváním, zobrazováním, videem a remarketingovými kampaněmi a také s novými výkonnostními kampaněmi. Max.
Kontextová reklama je vhodná jak pro místní podniky, tak pro národní a mezinárodní společnosti. S pomocí podrobných cílení můžeme zobrazovat reklamy pouze cílovým skupinám. - podle polohy, zařízení, zájmů a chování na internetu. Online chování: V případě, že se jedná o online chování, je možné, že se jedná o online chování.
Zajišťujeme naprostou transparentnost: klient dostává měsíční zprávy s. s výsledky a doporučeními pro rozšíření. Všechny kampaně jsou pravidelně optimalizovány - odstraňujeme neefektivní klíče, vylepšujeme CTR a zvyšujeme míru konverze.
Kontextová reklama je ideální pro:
Máte plnou kontrolu nad rozpočtem a výsledky. Pomůžeme vám zvolit nejlepší strategii, která povede ke skutečným aplikacím a prodejům, nikoliv jen k tomu, abyste ne jen o návštěvnost.